Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

quinta-feira, 7 de março de 2013

Emocionante homenagem da Galiza a Chávez



Centenares de pessoas, básicamente ativistas das diversas organizaçons políticas e sindicais galegas, participárom quarta-feira 6 de março num emocionante e sentido homenagem ao comandante-presidente Hugo Chávez.


Pouco depois das sete da tarde as amplas instalaçons do consulado da República Bolivariana da Venezuela em Vigo figerom-se pequenas para dar entrada a todas aquelas pessoas que quigérom render homenagem póstumo ao líder revolucionário bolivariano e socialista.



Com poucas horas de antecedência, a AGARB e outras entidades da esquerda soberanista galega, convocavam com caráter de urgência um ato de homenagem no Consulado. A iniciativa foi aberta por Xavier Moreda, coordenador geral da AGARB, dando leitura a um fermoso texto do inteletual revolucionário argentino Néstor Kohan, que polo seu interesse reproduzimos.



Posteriormente Xavier Moreda, deu passo às palavras de Mónica Chacín, Cônsul na Galiza da República Bolivariana, quem mui emocionada só foi capaz de transmitir o agradecimento do governo bolivariano por esta homenagem da Galiza.


A continuaçom, entre gritos e palavras de ordem de apoio a Chávez, à Revoluçom bolivariana e socialista, interviu a Cônsul segunda Luisana Sánchez Cohen, quem também mui emocionada, deu leitura a um comunicado exaltando a figura e legado de Hugo Chávez.

O ato prosseguiu com as intervençons de representantes das forças políticas e sindicais presentes.

A prática totalidade das palavras de dirigentes de algumhas das organizaçons que conformam a coaligaçom eleitoral AGE, assim como do BNG, CIG, CUT, NÓS-Unidade Popular e PCPE, apelárom ao povo venezuelano a continuar construindo e aprofundando a Revoluçom Bolivariana.

O ato finalizou com o canto solene do Hino Nacional da Venezuela e um prolongado aplauso solidário e de enorme gratidom e admiraçom, entre palavras de ordem “solidariedade Galiza-Venezuela” e vivas a Hugo Chávez e a Revoluçom Bolivariana.

Na rua dúzias de pessoas com bandeiras da pátria galega e de algumhas das organizaçons da esquerda soberanista presentes no ato, lançavam vivas e palavras de ordem de apoio a Hugo Chávez.