Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

quarta-feira, 6 de março de 2013

AGARB convoca concentraçom diante do Consulado da República Bolivariana da Venezuela em Vigo


Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana convoca umha concentraçom para hoje, 6 de março,  às 19hs diante do Consulado da Venezuela em Vigo em homenagem ao comandante em chefe Hugo Chávez Frias e em apoio do processo histórico iniciado polo dirigente bolivariano.

Chávez vive! Até a vitória sempre!


Solidarizamo-nos e fazemos nossa a imensa dor do povo irmao venezuelano nesta difícil situaçom.

AGARB acompanha o bravo povo bolivariano nestes duros momentos de perda física do líder e comandante em chefe da Revoluçom Bolivariana.

A imensa e imortal figura de Hugo Rafael Chávez Frias representa o genuíno projeto soberanista, integrador e anti-imperialista de Simón Bolívar, adaptado ao século XXI. Ninguém melhor que ele foi capaz de movimentar a enorme energia de um povo para construir umha Pátria livre, soberana com justiça social.

A Galiza internacionalista, quer homenagear o Hugo Chávez, mostrar a sua admiraçom e reconhecimento pola sua contribuiçom a fazer da Venezuela um exemplo para a luita libertadora e emancipadora dos povos do mundo.

A Revoluçom Bolivariana é um processo histórico que deve continuar. Prosseguir e aprofundar na Revoluçom Bolivariana e Socialista é a melhor homenagem que se pode fazer a Hugo Chávez Frias.
Sabemos que a espada libertadora de Bolívar que Hugo Chávez levantou com orgulho e firmeza segue em alto e viva na imensa maioria do povo venezuelano.

AGARB transmite ao povo venezuelano, ao Governo da República Bolivariana, a Nicolás Maduro, ao PSUV, ao conjunto das organizaçons políticas e sociais integradas no Grande Polo Patriótico, ao movimento popular, à Força Armada Nacional Bolivariana, os nossos mais sentidos pêsames por esta perda.

Tal e como afirmou Alí Primera, “os que morrem pola vida, nom podem chamar-se mortos”. Chávez está vivo em toda a humanidade que se estremece frente as injustiças e luita por um mundo melhor.

Desde a Galiza rebelde e combativa manifestamos o nosso apoio incondicional ao Governo bolivariano em todas aquelas medidas que se adotem para defender a Revoluçom Bolivariana, as suas conquistas sociais, a independência e soberania nacional, frente a qualquer tentativa desestabilizadora da direita “esquálida” vendida ao imperialismo ianque.


Honor e glória ao Comandante Hugo Chávez!
Por Chávez nem um minuto de silêncio, toda umha vida de combate!
Viveremos e venceremos!
Pátria Socialista ou morte!
Até a vitória sempre!