Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

sexta-feira, 6 de fevereiro de 2009

Gonzalo Gomez e Aramita Padrino difundírom na Galiza realidade da Venezuela revolucionária


AGARB valoriza positivamente a gira pola Galiza do camarada Gonzalo Gómez Freire e da camarada Aramita Padrino Gonzalez dando a conhecer de primeira mao a realidade do processo revolucionário venezuelano.

Entre o 7 e 14 de Janeiro organizamos quatro actos públicos nas cidades da Corunha, Ferrol, Vigo e Compostela para difundir no nosso país, sem manipulaçons mediáticas, a actualidade da Revoluçom Bolivariana.
Gonzalo Gómez Freire, jornalista de origem galego que dirige o portal contrainformativo e revolucionario Aporrea.org, -principal exponte do movimento comunicativo bolivariano-, e a advogada das vítimas do golpe de Estado do ano 2002, -actualmente o frente do juízo contra os comisários e polícias golpistas que assassinárom a manifestantes bolivarianos em Puente Llaguno e na Avenida Baralt de Caracas-, cumprírom as expectativas d@s assistentes às charlas à hora de transmitir com rigor, mas também com firmeza e compromisso revolucionário a actual situaçom do processo em curso neste país irmao.

A AGARB agradece aos centros sociais Gomes Gaioso, Gentalha do Pichel e Artábria a sua colaboraçom, assim como a Aula de Cultura de Caixa Galiza de Vigo para o desenvolvimento desta iniciativa.



Com grande satisfacçom a AGARB comprovou como a galeguidade segue presente e viva entre a comunidade de origem galega comprometida com a revoluçom socialista bolivariana. Para surpresa da assistência aos actos Gonzalo Gomez nom só empregou com grande correcçom e soltura o nosso idioma, também manifestou o seu completo e polifacético perfil de revolucionário integral cantando diversas cançons revolucionárias venezuelanas e galegas.