Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

sexta-feira, 6 de fevereiro de 2009

15 de Fevereiro: um Sim pola Venezuela de Bolívar. Pola Soberania Nacional e o Socialismo


O resultado da emenda constitucional que se submete a referendo na República Bolivariana da Venezuela o vindouro domingo 15 de Fevereiro é fulcral para o futuro do processo revolucionário que vem de comemorar dez anos. Mas também para manter acceso o ciclo actual de mudanças transformadoras em América Latina e as Caraíbas.



Nesta década o povo trabalhador venezuelano, sob o liderato do comandante Hugo Chávez, tem atingido enormes conquistas sociais em matéria de educaçom, saúde, liberdades, participaçom social, democracia real.
Venezuela recuperou a sua plena soberania nacional pola qual luitou Bolívar, libertando-se do submetimento aos Estados Unidos praticado polos governos corruptos da IV República e das etapas históricas precedentes.
Os enormes recursos energéticos e minerais do país estám por primeira vez ao serviço da imensa maioria da populaçom, já nom som unicamente umha fonte de enriquecimento ilimitado da corrupta oligarquia que governava Venezuela como se da sua finca privada se tratasse.

Fica ainda muito caminho por percorrer no desenvolvimento, implementaçom e aprofundaçom do projecto socialista bolivariano. A vitória do Sim 15 de Fevereiro é determinante para avançar na construçom de umha nova Venezuela. Hugo Chávez é a dia de hoje imprescindível e insubstituível para consolidar o processo e para abrir umha nova etapa mais socialista, para superar o capitalismo. O Sim é fundamental para avançar no horizonte da Pátria Grande de Bolívar, da América pola que luitárom e morrérom Simón Bolívar e o Che.

A oligarquia sob a batuta do imperialismo norteamericano sabe que o Sim vai ganhar o dia 15. Por isso está tentando desestabilizar o país, exercendo o terrorismo, manipulando a opiniom pública, incitando ao magnicídio e golpe de estado. Nom se pode retroceder. Há que evitar que a oligarquia recupere o poder.

A Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana (AGARB) apela ao conjunto d@s venezuelanos e venezuelanas que residem no nosso país a participar no referendo emitindo um voto afirmativo a prol da independência nacional, de umha sociedade mais justa e igualitária, do Socialismo.

É um dever patriótico e revolucionário emitir um voto afirmativo nas instalaçons que o Consulado da República Bolivariana da Venezuela na Galiza tem em Vigo.


Com Chávez até a vitória!

Pátria, socialismo ou morte!


Galiza, 10 de Fevereiro de 2009