Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

terça-feira, 17 de fevereiro de 2009

Nova vitória eleitoral da Revoluçom Bolivariana


A AGARB manifesta a sua imensa satisfacçom pola vitória do Sim no referendo realizado na Venezuela domingo 15 de Fevereiro.
A AGARB mais umha vez transmite parabens o povo venezuelano pola sua firme decisom de apoiar a modificaçom constitucional que reforça o processo em curso debilitando as aspiraçons reaccionárias da oligarquia.

O processo revolucionário referendado por 6.310.482 votos (54.85%) frente a 5.193.839 (45.14%) é umha contundente vitória popular que contribui a marcar decisivamente a via socialista, mas também outros processos anti-imperialistas a escala continental, e obviamente a reforçar a esquerda de todo o planeta.

A AGARB considera que a Revoluçom Bolivariana tem diante sua enormes reptos que superar. Esta vitória permitirá abordar em melhores condiçons a superaçom de inércias e limitaçons inerantes ao processo, abandonando definitivamente todos os vícios da IV República que ainda persistem no aparelho estatal.

Chegou a hora de saldar as dívidas contraídas com o povo que aguarda com esperança a integral reabilitaçom do aparelho administrativo, a erradicaçom do burocratismo, umha real e profunda distribuiçom da riqueza e recursos do país, a aplicaçom de políticas que eliminem de raíz a delinquência e insegurança instalada sociologicamente.

Embora muitos votos procedem de um eleitorado cansado de esperar polas dificuldades de todo tipo, e que aguarda impacientemente atingir as metas que nom se logram, a confiança depositada no comandante Hugo Chavez é imensa.
Mas o PSUV tem que ser mais do que essa máquina eleitoral que sem dúvida demonstrou ser, eficiente e com resultados eleitorais indiscutíveis. Tem que dialogar com o resto da esquerda revolucionária, construir espaços de unidade e luita. Deve aprofundar na democracia popular e participativa.

Com esta vitória, o PSUV e todo o movimento Bolivariano deve começar um processo, já em parte implementado, caracterizado pola autocrítica que ajude a renovar as estruturas tanto das Missons como dos ministérios estratégicos com a finalidade de recortar o gasto público desnecessário, protegendo e aumentando na medida do possível os fundos com destino ao investimento e ao gasto social.

A Revoluçom Bolivariana deve ratificar a sua vocaçom inequivocamente socialista promovendo a auto-organizaçom e poder popular, aprofundando no verdadeiro socialismo desmontando a economia de mercado vigorante hoje em dia na Venezuela.

Viva a Revoluçom Bolivariana!
Pátria, Socialismo ou Morte!

Galiza, 16 de Fevereiro de 2009