Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

terça-feira, 16 de abril de 2013

Maduro presidente! Viva a Revoluçom Bolivariana!




AGARB transmite os parabens ao povo venezuelano e ao seu presidente eleito, Nicolás Maduro, polo nova vitória eleitoral.

Denunciamos a estratégia desestabilizadora que a extrema-direita venezuelana, sob ordens dos USA, está aplicando. Nom reconhecer a legítima vitória eleitoral bolivariana nas eleiçons de domingo 14 de abril e apelar à desestabilizaçom só tem um nome: golpe de estado.

Os resultados do Conselho Nacional Eleitoral da Venezuela, referendados pola UNASUL e polo conjunto dos organismos internacionais presentes no processo eleitoral, som indiscutíveis. O sistema eleitoral venezuelano é dos mais fiáveis e rigorosos do mundo.

O Conselho Nacional Eleitoral proclamou triunfador Nicolás Maduro con 7 milhons 563 mil 747 votos (50,75%) frente o candidato da burguesia e do imperialismo, com 7 milhons 298 mil 491 votos, (48,97%). 

Umha curta vantagem nas primeiras eleiçons desde 1999 sem o comandante Chavez, mas UMHA NOVA VITÓRIA num cenário de guerra económica, elétrica, comunicacional e psicológica contra o povo trabalhador venezuelano.

AGARB condena as intoleráveis injerências do governo espanhol questionando a legitimidade democrática do novo presidente constitucional da República Bolivariana da Venezuela.

Denunciamos a atitude neocolonial espanhola tentando contribuir à desestabilizaçom da Revoluçom Bolivariana. O velho e decrépito império espanhol, por boca do seu chanceler Manuel Garcia-Margallo pretende, tal como já fijo Aznar no golpe de estado de abril de 2002, alterar a decisom popular, situando no palácio de Miraflores a um fascista do agrado das multinacionais espanholas.

A vitória de Nicolas Maduro é transcendental para a soberania e  para a integraçom da nossa América e dos povos de todo o mundo que como o galego nom renunciamos a nossa soberania e a construçom de umha sociedade justa e igualitária, o Socialismo.

AGARB transmite os seus parabens o Consulado da República Bolivariana da Venezuela na Galiza e alerta o conjunto do movimento popular e organizaçons anti-imperialistas galegas a estarmos preparadas perante qualquer tentativa de agressom das instalaçons consulares da naçom irmá no nosso país.

Chávez vive!
Pátria Socialista e Independência!
Até a vitória sempre!

Galiza, 15 de abril de 2013.