Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

sexta-feira, 5 de outubro de 2012

AGARB perante eleiçons presidenciais venezuelanas




1- A vitória eleitoral da candidatura do presidente Hugo Chávez Frías -apoiada polo conjunto do movimento popular e as organizaçons revolucionárias articuladas no Gram Pólo Patriótico, nas eleiçons do vindouro domingo 7 de outubro, é imprescindível para consolidar o processo de transformaçons sociais, políticas e culturais na Venezuela, mas também para reforçar as mudanças em curso na América Latina.

Umha derrota a favor do candidato imperialista seria catastrófico para as luitas anti-imperialistas e populares que, de Rio Grande a Terra de Fogo, levam mais de umha década sacudindo o poder e a hegemonia do imperialismo ianque no hemisfério.

Que melhor homenagem ao projeto emancipador do Che Guevara, no 45 aniversário da sua queda em combate, que as massas populares e trabalhadoras da Pátria de Bolívar, apoiem maciçamente a candidatura do comandante Hugo Chávez.

2- A vitória popular do dia 7 de outubro deve ser clara e contundente. Só assim se poderám abordar com garantias os dous grandes reptos deste processo. Evitar a ativaçom do plano B que o imperialismo tem preparado para desestabilizar o país se a vitória é ajustada, mas também para aprofundar na via genuinamente revolucionária que oriente a Venezuela face a construçom de umha sociedade socialista, superando os erros, as desviaçons e as ameaças internas involucionistas no seio das forças que afirmam apostar polo processo, tal como demandam os setores mais conscientes do Gram Pólo Patriótico.

3- Venezuela deve seguir avançando com factos tangíveis na via anticapitalista, deve seguir sendo umha sólida trincheira frente às ameças do imperialismo e o caos à que o capitalismo conduz o conjunto da humanidade. Umha vitória contundente nesta segunda batalha de Carabobo incidirá positivamente no fortalecimento do conjunto do movimento popular, da esquerda transformadora latino-americana e caribenha, mas também a escala mundial.

4- A AGARB apela o conjunto da comunidade galega emigrada na Venezuela, assim como o conjunto de compatriotas que voltárom para a Galiza, a apoiar a candidatura de Hugo Chávez nas eleiçons do vindouro domingo.


Galiza, 4 de outubro de 2012