Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

quarta-feira, 6 de julho de 2011

Galiza comemora bicentenário da independência venezuelana



Pouco depois das 19.30 horas tinha lugar diante do monólito a Simón Bolívar, situado na rua Venezuela de Vigo, a homenagem da AGARB aos dous séculos do início da gesta independentista venezuelana frente ao imperialismo espanhol.



O cidadao venezuelano residente na Galiza Franklin Méndez Guerra apresentou o ato dando a palavra a Xavier Moreda quem deu leitura ao discurso que juntamos.



O coordenador geral da AGARB ressaltou a importáncia da data na luita pola emancipaçom de Latinoamérica e as Caríbas, e o atual rol anti-imperialista que joga a Revoluçom Bolivariana. Porém também manifestou a necessidade de corrigir o rumo de certas erróneas decisons nas políticas internacionais nom acordes com a orientaçom internacionalista e bolivariana da Revoluçom.



Deste jeito Xavier Moreda, em representaçom da AGARB, manifestou-se contrário à entrega de revolucionários colombianos às autoridades do regime narco-para-terrorista colombiano solicitando a liberdade do comandante guerrilheiro Julián Conrado, atualmente preso na Venezuela. “Nom concordamos e condenamos a colaboraçon com o estado criminoso da Colômbia” afirmou com contundência Moreda.



Posteriormente o coordenador geral da AGARB manifestou
que o processo revolucionário bolivariano “deve aprofundar na via socialista, apoiando-se no povo organizado, adoptando as decisons adequadas para avançar no desmantalemento do estado burguês”.


Igualmente manifestou o respaldo da entidade internacionalista à Revoluçom Bolivariana fazendo votos pola pronta recuperaçom do comandante-presidente Hugo Chávez Frías.



Após o canto do hino nacional venezuelano tivo lugar umha oferta floral ao pé do monumento do Libertador.