Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

quarta-feira, 22 de setembro de 2010

AGARB solicita à comunidade venezuelana na Galiza apoiar forças revolucionárias

As eleiçons legislativas que a Venezuela realiza vindouro domingo 26 de Setembro som fundamentais para o futuro da Revoluçom Bolivariana e a consolidaçom do frente anti-imperialista latinoamericano.

Embora a totalidade das sondagens prognosticam umha vitória dos partidos que apoiam o processo em curso (basicamente PSUV e PCV), é determinante umha maioria qualificada de dous terços para evitar que os deputados das forças promovidas pola oligarquia e o imperialismo tenham capacidade de manobra.

A AGARB apela ao conjunto da comunidade venezuelana que reside na Galiza e à emigraçom galega com nacionalidade venezuelana, a respaldar eleitoralmente a aliança PSUV-PCV para consolidar assim as enormes conquistas sociais em matéria de saúde, educaçom, serviços sociais, combate à pobreza; para avançar na construçom de um verdadeiro poder popular; para afiançar a soberania nacional da que goza a República Bolivariana da Venezuela na última década, e seguir impulsionando a política internacional de integraçom e construçom da grande Pátria de Repúblicas com as que sonhou Simón Bolívar.

Somos conscientes dos enormes reptos que o processo deve afrontar no imediato para aprofundar na via socialista, para acelerar as transformaçons que os sectores populares mais conscientes reclamam, e erradicar as práticas da corrupçom e o clientelismo que minam desde o interior o projecto bolivariano e revolucionário.

Mas para que a boliburguesia poda ser deslocada dos centros de decisom tanto no governo, como no aparelho de estado e no própio PSUV, é imprescindível que o processo continue, é vital que a oligarquia atinja umha mínima representaçom parlamentar.

O povo trabalhador venezuelano, os povos da América Latina e as Caraíbas, as naçons sem estado como a nossa, necessitam que umha maré vermelha paré novamente os pés do imperialismo e o grande capital.

O 26 de Setembro há que dar um voto de apoio ao projecto revolucionário liderado polo comandante Hugo Chávez Frías.


Pátria, Socialismo ou morte!

Venceremos!

Denantes mort@s que escrav@s!


Galiza, 21 de Setembro de 2010