Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

quinta-feira, 1 de julho de 2010

Simón Bolívar: Libertador de naçons, criador da Pátria Grande


AGARB em colaboraçom com o Consulado da República Bolivariana da Venezuela editou a primeira biografia de Bolívar publicada na Galiza.

O texto cuidadosamente editado a quadricomia com umha capa onde reproduz um retrato de Bolívar do artista equatoriano Pável Eguez consta de 38 páginas onde de forma amena e divulgativa, sem carecer do imprescindível rigor histórico, realiza um percorrido polos mais destacados episódios da vida do Libertador.
O segundo caderno que edita a AGARB está nesta ocasiom exclusivamente em galego e vai acompanhado por seis ilustraçons. As quatro primeiras reproduzem óleos históricos da sua gesta, concretamente cenas das batalhas de Carabobo e Junín, a entrevista que mantivo com Sucre nos Andes, e a entrega vitoriosa de umha bandeira espanhola. As duas últimas som dous desenhos inéditos feitos em lápizes de cores por Inti Maleywa, umha guerrilheira das FARC-EP.

O caderno aborda a nova versom historiográfica sobre a sua morte, o que sem lugar a dúvidas é o episódio da sua intensa biografia mais cargado de enigmas e mistérios.
A AGARB respalda a tese do assassinato como resultado de umha conspiraçom das potências imperialistas divulgada polo historiador Jorge Mier Hoffmam na sua obra La Carta.