Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

domingo, 13 de setembro de 2009

AGARB DENÚNCIA INSTALAÇOM DE BASES IANQUIS NA COLÔMBIA

A AGARB quer manifestar a sua solidariedade ao governo da República Bolivariana da Venezuela.
É preciso dizer que a instalaçom das bases dos Estados Unidos na Colômbia nom é como pretendem fazer entender ao mundo, um asunto interno.
Essas bases som já o início de umha agressom militar, umha invasom que o colaboracionista Uribe permite impunemente.


Ninguém no mundo pensa que essas bases, que essas tropas com os seus armamentos se despregárom na América Latina para outra cousa que nom fora assegurar o controlo territorial e político de umha regiom que os especialistas consideram como a mais rica do planeta polos seus recursos naturais -aqüíferos, energéticos, biodiversidade, minerais, agricultura, et cétera-. O contrario é un exercicio de cinismo; quando o imperialismo o considerar oportuno intervirá. Constituiria umha imperdoável estupidez pensar o contrário.
Coincidimos com as declaraçons do embaixador da República Bolivariana da Venezuela , Julián Isaías Rodríguez Díaz, na sua nota referida as bases do império“há muitas razons para que Europa veja com cuidado la harmonia na regiom”.
Recusamos e consideramos que a UNASUR deve recusar radical e energicamente a presença dos Estados Unidos e exigir a suspensom do processo de instalaçom das bases. Isto nom é um “assunto interno” da Colômbia: ninguém mentalmente equilibrado pode invocar os direitos soberanos de um país para justificar a instalaçom no seu próprio território de forças e equipamentos militares que só poderám trazer destruiçom e morte aos seus paises vizinhos.


Pátria, Socialismo ou morte, venceremos!

O coordenador da AGARB
Xavier Moreda


Galiza, 8 de Setembro de 2009