Início Comunicados Documentos Multimédia Ligaçons

quarta-feira, 7 de janeiro de 2009

AGARB transmite parabéns ao governo venezuelano pola sua valente posiçom frente ao terrorismo sionista




A decisom do governo bolivariano da Venezuela, por meio de um comunicado do Ministério do Poder Popular para as Relaçons Exteriores, de expulsar o embaixador israelita como protesto pola invasom de Israel contra a Faixa de Gaza, é umha grande notícia para os povos do mundo.


A República Bolivariana da Venezuela voltou novamente a traçar o caminho na luita contra o imperialismo frente à hipocrisia, o cinismo e os falsos lamentos das condenas estéreis a que nos tenhem habituados Ocidente e os seus governos cúmplices deste genocídio.

O silêncio da Junta da Galiza e a ambígua posiçom do governo espanhol permitem que o terrorismo sionista continue a destruir Gaza e a assassinar impunemente a populaçom civil.

A AGARB manifesta o seu apoio à resistência palestiniana e o seu legítimo direito de combater a invasom, e defender um Estado palestiniano com capital em Jerusalém.

A continuaçom, reproduzimos o comunicado emitido pola República Bolivariana da Venezuela:


COMUNICADO

O Governo da República Bolivariana da Venezuela presença mais umha vez, junto os Povos do mundo, o horror da morte de crianças e mulheres inocentes, produto da invasom da Faixa de Gaza por tropas israelitas, e do bombardeamento inclemente que, do céu e da terra, descarrega sistematicamente o Estado de Israel sobre território palestiniano.

Nesta hora trágica e indignante, o Povo da Venezuela manifiesta a sua solidariedade irrestrita com o heróico Povo Palestiniano, comunga na dor que embarga milhares de famílias pola perda de seres queridos, e tende-lhes a mao ao afirmar que o Governo venezuelano nom descansará até ver severamente castigados os responsáveis por estes crimes atrozes.

O Governo da República Bolivariana da Venezuela condena talhantemente as flagrantes violaçons do Direito Internacional em que tem incorrido o Estado de Israel, e denuncia a sua utilizaçom planificada do terrorismo de Estado, com que este país se tem situado à margem do concerto das Naçons.

Polas razons antes mencionadas, o Governo da República Bolivariana de Venezuela decidiu expulsar o Embaixador de Israel e parte do pessoal da Embaixada de Israel na Venezuela, reafirmando a sua vocaçom de paz e a sua exigência de respeito polo Direito Internacional.

O Governo da República Bolivariana da Venezuela instruiu a sua Missom perante a ONU para que, junto à maioria de governos que assim o reclamam, pressione para que o Conselho de Segurança aplique medidas urgentes e necessárias para deter esta invasom do Estado de Israel contra o território palestiniano.

O Presidente Hugo Chávez, quem tem mantido encontros com altos representantes do Conselho Mundial Judeu e sempre se tem oposto o anti-semitismo como a qualquer tipo de discriminaçom e de racismo, realiza um apelo fraterno ao povo judeu através do mundo para que se oponha a estas políticas criminais do Estado de Israel que lembram as piores páginas da história do século XX. Com o genocídio do Povo Palestiniano, o Estado de Israel nunca poderá oferecer ao seu Povo a perspectiva de umha Paz tam necessária como duradoira.


Caracas, 6 de Janeiro de 2009